Yeniann3 Gece çok kötü oldu bebeğim acilden götürdük. Nefes almakta zorlandı. Çok korktum. Alerjiyle mi alakalı başına gelen var mı? Hava verdiler ama çok lanet bi öksürük 😔
Deletedmom896 Yeniann3 Hayır hava ile alakalı 3-4 güne geçiyor soğuk buhar açın uyurken nefes borusunu daraltan bir hastalık
Yeniann3 Deletedmom896 yatıracaklardı hava vermek için ben zaten havayı vermemize izin vermiyor makine var yakınımızda ilacı verin biz uyudukça verelim dedim. 3 gün sonra tekrar çağırdı. Daha öncede alerji ilaçları kullanmıştı geçmeyen öksürüğü vardı 😔
Deletedmom896 Yeniann3 Makine çok ses çıkartıyor korkuyordu biz kullanamadık en son antibiyotik verdi öyle geçti
Yeniann3 Deletedmom896 antibiyotikte verdi bize. Hep bi öksürükle başımız dertte sürekli bi oluyor Yani
Deletedmom896 Yeniann3 Eğer burun akıntısı geniz akıntısı varsa burnunu sürekli temizle balgam ciğerlere dolmasın ona dikkat et
CatBoy Yeniann3 Doktorunuzla görüşün prednol iğne olarakta uygulanabiliyor. Doktoru hava olarak vermişti oğluma baya rahatlamıştı