Hvnannesi Kızlar çocuğum otururken böyle kendini büküyo kambur gibi oluyo ama ayakta gayet düz oluyo korkuyorum kambur mu yada geçecek mi düz tutar mı daha kendini
Deletedmom896 Hvnannesi Düzelene kadar diyeyim sana muhtemelen rahat oturuş tarzını bulmuş ama iyi değil süreklilik halinde mutlaka ortopedi doktoru ile görüşün