yaramaz_bocegim TV açıyorum evet. En rahat yemek yedirebildigim yer tv karşısı çünkü. Niloya’yı özellikle çok seviyor. Genelde gün içinde birlikte oyunlar oynuyoruz, kuzeniyle vakit de geçiriyor mutlu oluyor.
Hersey kararında olunca sıkıntı olmuyor.
Onu da geçtim sizin nezninizde yazayım; teknoloji çağındayız elbet birseyleri merak edecek cocuk. O zaman bizler de telefon ve TV kullanmayalım çocuktan da beklemeyelim. Bu bencillik oluyor bence. Bu yüzden herşeyin kararında olması en güzeli ve en dengidir. Burada şunu yapmıyorum, bunu yapmıyorum demelere şahsen inanmıyorum. Çocuğumuzun zevkine , isteğine ve ihtiyaçlarına göre yaşamasını sağlamamız lazım sadece kontrol bizde olacak.
Konu başlığı icin teşekkürler.😊🌷