Kızlar 2 gündür ağlıyorum bebeğim 5 ay 6 günlük ilk 45 gün bebeğim hep uyurdu hiç uyanmazdı büssürü hastalık söylediler sonra hepsi temiz çıktı aç eve gidip doyurun dediler beyin emare bile çekildi siz düşünün çok rahatlamıştım unutmuştum kötü günleri iki gündür kızım kendini kasıyor kasarken yukarı bakıyor ayakları dimdik oluyor hatta yatağın çarşafını bile sıkıyor kabız değil günlük mutlaka bir defa kaka yapıyor . Dün acile götürdüm doktor nöbet olabilir dedi flim çekti bağırsaklarıda dolu dedi krem verdi makattan verdim kuzum kaka yaptı . Ama toparlanamıyprjm kızımı emziriyorum üzüntü sütü alıyor dün geceden Dİr sizce neden kasıyor kendisini kırmızı oluyor bazen öksürüp öyle bırakıyor lütfen ama lütfen bir şey yazın 😞 o günlere tekrar dönmek istemiyorum allahım duy sesimi