Sena32 sağlık ocağına gidiyoruz biz. Doktora ssdece bi 3 günlükken doğduğu hastaneye sonra sarılığı vardı onun için özel hastaneye gittik daha sonrada 2 haftalıkken sarılık kontrolüne devlete bide 2 aylıkken devlete ultrasona götürmüştüm (prematüre olduğu için 2. Ayda istedi) onun dışında herşeyi sağlık ocağında çünkü ben sağlık ocağındaki doktorumu ve hemşiremi seviyorum aşırı ilgililer bana yetiyor