Aysunn25 veriyorum bazen. Şimdi yulaflı Elmalı gece maması aldım yulaf iyi geliyormuş kabızlığa. Yemiyor çok tabi. Geçen bir hanım yazmıştı herobabyler kabız yapıyormuş. Hazır bir şey vermeyeceğim bir süre. Probiyotiği değiştirdik. Ara öğünleri arttıracağım. Bakalım kampa aldım bugün :)