Mehmetmirza yaram başlarda vardı ilk 2 ay kanadı kabuk bağladı yara geçti sonra normal ağrı başladı emzirdikten sonra ağrıyor bir de sertlik oluyor arada göğsümde doktor bana şunu da dedi mutlaka bebek emdikten sonra göğsünü sağ içinde süt kalmasın dedi ama yorgunluktan her seferinde uğraşmaya halim olmuyor inanın bebeğim doğru düzgün uyumuyor çünkü