1 haftafır 9 yaşındaki oğlum sürekli kaşınıyordu hastaneye götürdük alerji olabilir yada uyuzda olabilir dedi losyon verdiler kullandım evdeki herşeyi kaynatmaya başlarım beyaz sirkeyse heryeri temizliyorum ama iki akşamdır ufak ufak bende kaşınmaya başladım dün birdaha doktordan losyon aldım evdeki herkesi yıkayıp losyonluyorum sorum şu 11 aylık bebeğim var ezmiyorum gerece sürekli yanıma yatım memede uyuyan bebek korkuyorum obada geçmek diye başına gelen varmı bı arada salgın varmış ve bı seneki uyuz çok dirençliymiş bir yol süren var dedi doktor psikolojim bozuldu hergün hunharca heryeri temizliyorum şunuda söyleyim bu hastalığın pislikle alakası yokmuş çok çabuk bulaşıyormuş oğlum kayınvalidemle onun akrabasına gitmişlerdi onlar varmış meğer yüksek ihtimal ordan geldi ya kurtulamazsak aklıma yemek üzereyim bebeğimi nasıl koruyacağım bebeğime ilaç vermedi doktor 🥺