Zeynep-alya Merhaba kızlar aptamil mama kullanıyoduk alerjimiz çıktı alerji mamasına başladık depolamıştım mamaları elimde 6 adet aptamil 2 numara var normal fiyatı 155 tl ben 100 tlden vericem
VERA19 Zeynep-alya Hijyenik koşullar sebebiyle açılmış mamaların satışına veya ücretsiz gönderilmesine izin veremiyoruz.Bu nedenle postunuz düzenlenmiştir.Anlayışınız için teşekkür ederiz🧡
VERA19 Zeynep-alya Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.