Gediz-01 Kızlar elimizde biraz altın var sizce altın daha da yükselir mi? Acaba beklesek mi bozdursak mi? Siizn yorumlarınız neler merak ediyorum?
birtutamsac Gediz-01 düşecek altın bence ama ne zaman düşer Allah bilir bu kadar yüksek kalmaz diye düşünüyorum
Yoruldum Gediz-01 Fikrim altını bozdurmayın , düğünümde takılan tüm bilezik ve altınları bozdurun demişlerdi 2019 da evlendim hiç birini bozdurmadım görüyorsunuz ne kadar yükseldi . Altın hiç bir zaman değer kaybetmez 💌
gocebebirbayan Gediz-01 kendi kuyumcumdan altın alacaktım biriktirip alıyorum hep. Alma hatta satacaksan getir Ocak ayından sonra düşecek en geç Mart a kadar dedi
Adababy Yoruldum aynı şekilde 2019 da evlendiğimde 17 bin tutuyodu hepsi ve şu an 70 bin hala daha bozdurmayı düşünmüyorum
gocebebirbayan Adababy bacım daha fazla yükselmez. Düşer ama 800 tl ya da düşmez tabi ki. Ama 1200 tl da olmaz. Aşırı yükseldi çünkü. Ben senelerdir altına yatırım yapıyorum
Umutalim Altın yükseldiyse düşmez kıyamet alametlerinden biridir ihtiyacınız varsa bozdurabilirsiniz sevgiyle kalın 🌼
Boncuk-anne Altın çıktığı yeri unutmaz. 1 düşer 10çıkar bence ihtiyaç değilse bozdurmayın veya bozdurun düşünce geri alın ocaktan sonra bi miktar düşer bir iki ay sonra daha da çıkar
Gediz-01 Boncuk-anne biz yatırım yapıyoruz şuan ihtiyaç yok bozdurup düşünce geri alalım diyoruz ama bilemiyorum belki daha çok yükselirse diye kararsızım bozdurmakta
Elif1010 Altın düşmez biz geçen sene 534 den almıştık gram altını biz aldıktan sonra 400 e düştü en fazla 100 eksilir ama bakın bu sene 800 ü görüyordu az daha gram
Mirac_bbk Gediz-01 uzun vadede bozdurmayın ev araba alacaksanız ama sakın durmayın bu ara biraz düşecek ama yine yükseliş olur