Fkulcu94 Konya’da onerebileceginiz kadın doğum doktoru varmı anıt hastanesindeki Sibel hanıma gittim ben memnun kaldım ama hakkında çok fazla kötü yorum var bilgisi olan varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim 🥰
OBetl Fkulcu94 Eğerki erkek doktor ayrımınız yoksa kesinlikle gözünüz kapalı Ahmet Başaran derim aşırı ilgili her muayene ayrıtılı ultrason yapıyo her an sorunuza gece gündüz yanıt veriyo ben cok memnun kalmıstım kendi kliniği Meram eğitim araştırma karşısında
fatma_erva Fkulcu94 kızılay hastanesi tuğba sekmenli tursun ben ona gidiyordum gayet iyi ilgili bir doktor bi araştırın derim
Goncaaaaa Fkulcu94 bende anitta zehra kucukaydinda dogum yaptim cok cok iyi bir doktor evine gitmedi odamda sabaha kadar yanimdaydi masaj bile yapti kesinlikle oneririm
OBetl Fkulcu94 Ben geçen sene ocakta yaptım 3.500 dü kızılayla anlasmalı orda yaptırıyodu su an ne kadar bilmiyorum
Goncaaaaa Fkulcu94 ilk gunden son gune ona gittim hic oyle bisey yasamadim sert bir kadin ama herzaman net konusan biri ve acik sözlü😊
Fadimenurg Arkadaşım da Sibel hanıma gidiyor şimdilik memnun ben kendim Kızılay da Tuba sekmenli Tursun hocamda kontrol ve doğum yaptım Dr um çok iyi tavsiye ederim ama hastane çok pis
Semaertgrl Fkulcu94 Bülent şimşek şuan akademi Hastanesi’ne geçmiş devlet hastanesindeydi çok iyi bir doktor