Sevgili anneler,
bebeğim 13 aylıkken sütten kestim .. Tabi azaltarak olmadı. Annelerimiz gibi Süt vermeyerek birden kestim . (NE KADAR TRAVMATIK). 2.gunden sonra aramadı hiç. Ama gelin görün ki artık kesintisiz uyur denen çocuk yine aynı bu sefer gece uykusuna geçtikten 2 saat sonra sebepsiz ağlama krizlerine girdi. Baya uzun sürdü o gece uykuya dönmesi . Eline birseyler vererek uyumasını sağladım. Ayrica kestikten sonra kabiz oldu ve doktorun önerdiği ilaçlar ile ilerliyoruz. Kakasını yapamadığı icinde rahatsız olduğunu uyuyamadığını da düsünüyirum .Bende onun ağlamalarina üzüntüden psikolojik anlamda kendimi yıprattım . Bu durumu yaşayan var mı? Bana rahat uyuması için öneriniz var mi?Çok çok yorucu olmaya başladı 😔Uykusuz geceler aylardır devam ediyor…