E_idil_kus Dün kartı çıkardım ama halrn açılmamış ne zaman açılır bilgisi olan varmı acaba bi yanlşlıkmı oldu
Annesiballlisi E_idil_kus Önce HES kodu yapman lazım ben aldığım dönem HES kodu diye bir şey yoktu. Aldığım gün kullanmaya başlamıştım. Ama artık hes kodlari var malum
Kereminannesiii E_idil_kus ben aldığım gibi kullandım hes koduda aktifti. Beyaz masayı arayıp sorabilirsiniz
E_idil_kus tatlisert sordum dün hes kodu tanımlamalımıyım dye eğer tanımlıysa otomatik tanımlar dedi denedim de ama kunnama kapalı diyo
tatlisert E_idil_kus Allah Allah bende de önceki süresi dolan hes kodum otomatik tanımlanmıştı kullanamamıştım. Hemen yeni hes kodumu tanımlayıp kullanabilmiştim.
tatlisert E_idil_kus kartı veren görevli kartı mı aktifleştirmedi acaba. Beyaz masayı arayın en iyisi
esraeerdogann E_idil_kus merhaba nasıl başvuru yaptınız acaba internet üzerinden başvuru yapmaya çalışıyorum sürekli beni aynı sayfaya atıyor sinir oldum 🙄
miraninannesi18 E_idil_kus 1 sene once cikarttim cikarttigim gbi metobuse binmistim eve donerken hemen aktiflesiyor