BereN05 canım bol bol emzir sen sarılıpı da atlatır zaten 9 günlük bebek o henüz. Benimki 2 aylık sarılığı atlatamadığı için 10 günlükken ışın tedavisine yatırdık 1 gün hastanede kaldı kırkı çıkana kadar alarmı kuruyodum uyurken bile uyandırıp emzirip mamasını veriyodum. Sütüm az olduğu için mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum ben. Sen şuan emzir bol bol canım. Kırkı çıktıktan sonra uyuyorsa ve 2 saati geçmişse uyandırmıyorum zaten acıkınca artık kendi uyanıyor