2pamukannesii 5 buçuk aylık kızım sallanmadan asla uyumuyor yatirdigim anda uyaniyor hiç bı işimi yapamıyorum 4 yaşında da oğlum var çok zorlanıyorum sallanan beşik kullanan var mı memnun kalan varsa marka bilgisi verebilir mi
Neefesimhiram 2pamukannesii canım zaten 5 aylık olmuş onlardan alacaksın 7-8 ay anca kullanırsın. O kadar para verme bence pahalı lar bide
Chocoletebitter 2pamukannesii portatif beşiklerde sallanan olanı güzel benimkide portatif ama sallamıyor, şimdiki aklım olsaydı onu alırdım ilk 3 ay çok zorluk çektim şimdi neyse ki sallanmadan uyumaya alıştırdım
Birdunyabircennetannesi 2pamukannesii bizimkide 5 buçuk aylık sallanmadan asla uyumuyor bende almayı düşünüyorum ama kararsızım çok pahalılar ve pil dayanmıyormuş duyduğuma göre
2pamukannesii Chocoletebitter bende de portatif beşik var ama bırakınca duruyor sallanmiyor akşama kadar sallamaktan yoruldum ayakta da asla sallanmiyor sallama Aparati satılıyor ayrı olarak onu mu alsam acaba bilemedim
Chocoletebitter 2pamukannesii onu bilemiyorum ama ben hamileyken bakmıştım uygundu botti diye bir bebek mağazasında 450 tlydi
Ebrugoktug08 2pamukannesii benim bebeğim de sallanmadan uyumuyor biz mobilya beşiğimize motor alıp taktık kendi kendine sallanıyor 3 kademeli diğerleri küçük zaten onlarda pek yatamazlar sizde olan beşiğinize alıp takabilirsiniz çok memnunum
ASYA123- 2pamukannesii ben aldım elektrikli.pillede çalışıyor ama.gunduzleri yatiyorum müzikli açıyorum uyuyor🤗
ASYA123- 2pamukannesii [](urlhttps://www.e-bebek.com/sunny-baby-caretta-besik-p-sun-9146002/?gclid=Cj0KCQiAy4eNBhCaARIsAFDVtI0oEXzMndQ0zJETSu7tlWHE71R9HNUQ-30inMEqIZi5gWbxUTHngu8aAkddEALw_wcB)
Ebrugoktug08 2pamukannesii 550 ye aldık ben Bursa’da oturuyorum ay bebek den aldık bir sene olcak alalı memnunum