İlk dogumum normal şimdiki sezeryan oldu kızlar. İlk doğumda 4 ay olduğunda adet görmüştüm ama çok kanamam olmadı 40 gün boyunca 15 gün surmustu. Bu doğumda 40 im çıkıncaya kadar hafif lekelenme şeklinde oldu.40 cikinca eşimle ilişki oldu ve kanamam oldu kesildi ben adet sandım 2 gün sonra yine oldu kesildi. Bu normalmi adetmi oluyor yani