dlkcnblt Size şunu diyeyim , bebeklere kıyıp ciddi bir tavır sergileyemiyoruz , bu yüzden bir çok sorun yaşanıyor . Ciddi tavirdan kastım bağırıp kızmak surat asmak değil .
Mesela bizim ülkemizde ek gıda olayı çok yanlış anlatılıyor . Yok yemekleri süsleyin yok yemek zamanı eğlenceli geçsin. Hayır tam aksine , oyun zamani oyunla , yemek zamanı sadece yemekle ilgilenmek gerekiyor. Şakalar , oyunlar yapmayı bırakın ve zorla ağzına sokmayın ama yemeğini yiyene kadar mama sandalyesinden kaldırmayın. Ağlarsa sakin bir şekilde bekleyin , ordan ağlarsa kalkacağını bildiği için ağlayacak , numaradan ağlama yani . Çünkü bildiği en iyi şey ağlamak. Sakince konuşarak susturun . Birde böyle deneyin .