Arkadaşlar merhaba,
2 yaşini 2 ay geçen bir oğlum var. Bütün kelimeleri konuşabiliyor hatta şarkı bile söylüyor ama cümle kuramıyor. Telefon, tablet hayatımızda yok. Sürekli kitap okuyorum. Doktorumuz cocugunuz maşallah çok iyi konusmasi genetik olabilir dedi ama kafama takıldı. Parktaki yaşıtları ingilizce bile konuşabiliyor. Anlayamadım.