Kızlar 2.5 aylık bebeğim var. Kimi diyor illa çorap giymesi gerekiyor diye ama bizim kaldığımız yer nemli ve sıcak ben bu çocuğa nasıl çorap giydiririm yazık değilmi. Zaten kolları bacakları isilik olmaya başladı. Sağlık ocağındaki ebeler giydirin kesinlikle diyormuş benimki söylemedi sizin ebeleriniz söyledimi?