esila_araass öncelikle alttaki yorumları okudum ve kikoylamilgili bende isyanlarda olarak genel tahlil yaptırdım ve dahiliyeci endokrine sevk etmeye bile gerek duymadan açlık şekerin Cok yüksek ve insülin direnci de yüksek dedi.. bu da sürekli aç olmana ve zayıflayamamana sebep dedi bana bi ilaç verdi. Bunları düşürüp şekerini dengeleyecemiş. İlaç bir ishal yapıyor başta ciddi ciddi 4 kilom tuvalete gitmekten gitti. Yanında diyette yapıyorum diyetisyen destekli tabi. Ne ce böyle.bir adı. İzleyin. He çay olayına gelince herkese faydalı olab herhangi rsey için bile kötü yarım mutlaka vardır. O yüzden Cok takılmayın. Bi deneyin ek gıdaya bebekleri başlattığımız gibi adım adım. Baktınız sakınca yok devam edin. Ama ben de o tarz caylara artık güvenemiyorum maalesf.