37+2 de doğan miniğim bugün 11 günlük fazla emmemediginden doyamadıgından sarılık olmuştu dün hastaneden taburcu olduk cok şükür sağlığı yerinde ama hala anne sütü ile doymuyor tek memden 15 dakka bekletip emziriyorum iki taraftan aynı şekilde ama hala aranıyor yoruldugunu düşünüyorum bu arada memem dünden berli cok yumuşak sütüm yok gibi hisediyorum benim gibi aynı olan varmı