Egeninannesi21 Çok hastayım bebeğimi emziriyorum grip oldum sanırım (yani inşallah gribimdir) eşim işten gelince acile gidicem emzirirken ilaç kullanılamıyor peki serum yapılırmı ? Çok kötüyüm