merhabalar elaziga geleli 1 yıl oldu. 15 günlük ikizlerim var iyi bir çocuk doktoru ariyorum gerçekten ilgilenen sicak kanlı anne sütü dostu olmasını istiyorum. Abdurrezzak Kaya disinda bir doktor önerirsiniz sevinirim. ( ikiz olduğunu duyan cocuk doktoru hemen mama vermemi söylüyor kilosunu cis sayısını doğum ağırlığını sormadan o yuzden anne sütü dostu diye belirtiyorum)