Hanımlar merhaba
Kızım 18 aylık oldu şükürler olsun 🥰
Eski zorlandığım konular yeni zorlandığım konular ile yer değiştirdi 😵💫
Yani evet geçecek dedikleri geçti ama yerine de yenileri geldi 😬
Yaklaşık 1 aydır çözümünü bulamadığım yeni bir sorun ile karşı karşıya hemde sizin karşınızdayım 🥴
Kızım hep mama sandalyesinde blw + klasik ( ana yüreğinin dayanmadığı yerlerde ) yöntemle yemeklerini yerdi. Buna gittiğimiz yerlerde dahil..
fakat bu aralar inanılmaz bir yğkseğe çıkıp ayakta durma istedği duyuyor . Olay en son mama sandalyesinin tepsisine kadar uzanınca mama sandalyesini çıkardık hayatımızdan ..
Normal sandalye denediğimde her zaman ayakta yiyor sıkılınca masaya tırmanıyor sandalyeyi sallıyor zor tutuyorum vs vs .
Peki dedim bu da olmadı😓
Öğrenme kulesine geçiş yaptım 😶
Bu defa kulede tabağında ne varsa yere atıyor bazen çiğneyerek bazen de öylece 🤕 Saçına başına sürüyor hatta geçen bluzun yakasından yollayıp göbeğinden yakaladı 😶🌫️
günde kaç kez taban silip dolap siliyorum bilmiyorum.hayır yapma demiyorum çünkü dinlemiyor bu konuda. Hayırlarım anlam kaybediyor ..evinde özgür olmasını istiyorum 🙏🏼
Benimyorulmam vs sorun değil.
Bunun bir dönem olduğınu ve geçeceğini biliyorum sevgi sabırla kabulleniyorum 😌
Ayakta yemenin alışkanlık haline gelmesinden korkuyorum 😧
Bu süreçte nasıl davranmalıyım ?
Tırmanma ihtiyacına nasıl karşılık verebilirim ?( evde parkta vs )
Konuşmam gerekirse nasıl konuşmalıyım ?
Bana neler önerebilirsinzi?