Tugce Deletedmom5284 Yaptırdıysanız sedasyon uygulandı mı? Götüreceğim de alerjiden dolayı o doktor senin bu doktor benim yuvarlandığı için kıyamayıp erteledim 4 ay bitti. Zamanı geçiyor gibi.
Sonbahar21 Bizim doktorumuz 1 yaşında muayene olun demişti yeni yaptırdık 14 aylık çok şükür bir sorun çıkmadı,göz doktoru 3,5 yaşında tekrar genel bir muayene yaptırın dedi göz tembelliği olabiliyormuş çocuklarda bu şekilde..
Deletedmom5284 Birkucuksayrameselesi 2 yaş çok geç ben eğitim araştırma + özel hastaneye gidiyorum ikiside 6 ay ve 2 yaş diyorlar yani sadece 2 yaş değil, evet götürmeden bir sıkıntı olmadığını bilemeyiz ki annem beni götürdüğü halde anlamamışlar sebebide çocuk doktoruna götürmesi, göz doktoruna götürse anlaşılırdı
Minikyavruum Annis-ogul benim bebeğim 3 aylık çocuk doktorumuz hafif kayma var gibi göz doktoruna götür dedi şimdi sünnet oldu bir hafta sonda götüreceğim ama küvezde kaldı bebeğimiz küvez demişsiniz nasıl etkiliyor küvez ?
Annis-ogul Minikyavruum yoğun bakım bebeklerinde mutlaka göz muayenesi ilk birinci ayda yapılması gerekiyor cnm.bn hastanede çalışırken muhakkak yogunbakimdan çıkınca ilk göz bolumune yonlendiriyorlardi
Minikyavruum Annis-ogul Bize hiç bilgi verilmedi ona dair 3 aylık olduk 10 gün küvezde kaldık yaş akciğer sebebiyle 39 haftalık doğmuştu en kısa zamanda götüreceğim kontrole teşekkür ederim