Bende tereddüt etmiştim ama İz olacak diye kesin bir kural yokmuş. Bizim doktorumuzda saglik ocağı hemsiremizde aynı şeyi söyledi. kizim 1 yaşında iz yok kolunda. Aşıyı olması yeterli diyorlar. Tutup tutmamasini ize baglamamak gerekiyormuş canlı aşi vücuda girmesi yetiyormuş