Artık çok yorucu olmaya başladı herşey. Uyku eğitimi vermek istiyorum. Saati geldiğinde uyusun. Yapabilirsem gece beslenmesini de kesmek istiyorum. 2. Ayından beri sürekli bir uyku düzenimiz vardı. Ama gece uykusuna dalmakta çok zorlanıyoruz ilk 2 saat içinde 2-3 defa uyanıyor. En çok bundan yana muzdaribim.
Kendim basarabilir miyim?, Profesyonel destek mi alsam?, Nerden nasıl başlasam?, Aynı anda gece beslenmesini de kesebilir miyim? 7ay+26