Merhabalarkızım tam üç aylık oldu ama hala sırtüstü yatarken bacaklarını kaldıramıyor sadece aşağı yukarı sürtüyor yüzüstü yatarkende iki eliyle güç alıp göğsünü kaldırabiliyor olması lazım diyorlar onuda yapamıyor sadece kafasını kaldırıp bakıyor ondada yorulup hemen ağlıyor.7 kilo şuan kilosunun etkisi varmı acaba yada normalmi çok aklıma takılıyor sizlerin bebeği neler yapıyor acaba.mesela sese görüntülere çok tepkili televizyon seyretmeyi seviyor etrafı incelemeyi oda değiştirmek çok hoşuna gidiyor kucağımda kafasını dik tutuyor biraz ama yoruluyor sanırım geri düşüyo