Dün gece keyfi yerindeydi 10da uyudu gece 12de cıglık çığlığa uyandı emzirmeye calistim istemedi emzik istemedi tasidim odadan odaya gezdirdim susmadi feryat fidan aglati sabah 5e kadar gram uyumadi ilk defa böyle yapiyor . bu saat oldu hala uyanmadi beni cok şaşırttı hastami olacak die korkuyorum ama oyle olsa simdiye kadar uyurmuydu