busramut 1 yaşına kadar sma kullandık sonrasında pınarın devam sütüne geçtik içeriğine güvendiğim için doymaz bi çocuktu hep ama tok tuttu o süt. Gün içinde yemek yendiği için süt vermiyordum zaten. Gece beslenmesini de bir türlü bırakamadık ben uyurken babası süt verdiği için alıştı. 3 yaşında yeni bıraktık sütü sadece uyumadan içiyor. İlk başlarda ağladı biraz ama emziğini vere vere alıştı. 8 aydan sonra gece beslenmesinin bi faydası olmadığını söylüyor doktorlar 🙄