hifam18__ bizim doktorumuz Gülten Karasu. Çok tatlı ve ilgili. Doğumumda oradaydı o ilgilendi bizimle. Daha sonrasında sarılık değerimiz çok yüksekti bizim fototerapi aldık. Gece nöbette yokken bile aratır durumu sorardı. Uzun bi süre yakinen ilgilendi yani. Daha sonra ben 1 aylık kontrolünde başka doktora götürdüm ama memnun kalmadım. Şimdi iki ay kontolü vs var gene Gülten hocaya gidicem, bence bi deneyin :)