Merhaba anneler. Bebeğim 11 aylık ilk kez Hasta oldu ateşi çıkıyor öksürük burun akıntısı var baya baya üşütmüş yani 😟 doktora götürdüm ateş dişi çıkıyor ondn dedi. Ateş için parol ve apireks dönüşümlü ver öksürüğe de prospan ver yeter dedi ilaçlarını düzenli veriyorum ama sanki etki etmiyor 😞 tecrübeli anne var mı evde ne yapabilirim başka 😞