Kızlar cuma gecesi vajinamda kaşıntı başladı ve arttı. Akıntıda var sanırım. Enfeksiyon yada mantar olabileceğini düşünüyorum. Doktoru bulamadık haftasonu olduğu için. Emziriyorum. Napacağımı şaşırdım. Sirke okudum ama yanlış bişey yapmak istemiyorum. İlaçlardan da emzirdiğim için korkuyorum. Emzirirken yaşayan var mı ne kullandınız ?