Ben basta annemle savastim vermemek icin ama iyi ki vermisim ozellikle dis zamani kurtaricim oldu cunku beni emzik gbi kullanmak istiyodu sizin bebeginizin bu kadar emzige bagli olmasinin nedeni tamamen doymuyo olabilir mi ki doydugundan iyice eminseniz emzigi sadece geceleri verin gunduz surekli sizi emsin