merhaba kızlar bebeğim 7 aylık oldu olası saat başı kalkıyor geceleri emmeden yatmıyor bu yüzden de benim düzenim bozuldu sanırım. bekarken de uykum cok hafifti şimdi uyandımmı asla uyuyamıyorum cok zorlanıyorum bölük bölük oldu bütün uykularım saatlerce yatakta dönüyorum bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim papatya çayı içiyorum fakat uykumu ağırlaştırmıyor. uykumu ağırlaştıracak bir öneriniz var mı çok zorlanıyorum artık 😞 gözlerim yanıyor uykusuzluktan