Busralpasln Kızlar bugün lohusalığımın 38. Günü hafif kanamam var sizce neden regl mi oluyorum geçen haftada uyandığımda hafif kan vardı sonra olmadı lohusalık akıntım da devam ediyor
Hazal8 Busralpasln adet gibi krampların varsa ve adet kanı gibi geliyorsa evet âdet olmuş olabilirsin bende 39 gundeyken kanama gördüm o gün korkup hemen doktora gittim bana adet olduğunu söyledi korkma yani normal olabilirsin
Chocoletebitter Busralpasln lohusa kanı sonlara doğru çok çok leke gibi az gelir. Adet kanaması normalde adetiniz nasılsa o yoğunlukta gelir. Bende 40 başı adeti oldum