Dyg_snsl Bebeğim 1 yaşına girmek üzere biberon ve mama kesinlikle yemiyor 10 gündür ne yapmalıyım başına gelen var mı düzelir mi
ErdoganEda Dyg_snsl yemesi güzelse doyuyorsa yediklerinden sorun yok Bi şey olmaz bana bile Bi hemşire tanıdıgm var manayı kes diyor gece acıkıyor bırakamıyorm süt içse hiç vermem mama sevmedi sütü de ayranı felan içiyor şükür
Ndrg-12 Dyg_snsl bende doktoruma soracağım bunu. Emmiyor mama yiyor. Azalttım ama kesmek istiyorum bakalım ne önerecek
Zlm Dyg_snsl yemeyebilir kaşık maması deneyebilirsiniz gece sorun olmuyosa çok zorlamyin bence yada kaşık biberon alıp deneyin
Askimizinmeyveleri Benim kızımda 11 aylıkken emmeyi bi anda tık diye kesmişti devam sütü dahi hiç birşey içmedi doktorumuzda herşeyi yiyorsa gerek yok demişti yoğurt peynir yumurta yediği takdirde sıkıntı olmaz artık demişti bilginiz olsun
Dyg_snsl @ErdoganEda herşey veriyorum zorla da olsa yiyor gündüz iyi doyuyor ama bütün gece aç biberon tutsa süt vericem ne mama ne biberon gece kötü oluyor
Metesmom Dyg_snsl Canım aç olsa uyumazdı. İçerse 2 yaşa kadar mama verin deniyor ama içmek istemezse de 1 yaşından sonra yapacak bir şey yok. Uyumadan önce meyve yoğurt falan ver için rahat etmiyorsa ama dediğim gibi aç olsa uyumaz.
Mommysharkdoodoodoodoo Dyg_snsl gece beslenmesi zaten kesilmeli siz gece uyurken acıkmıyorsunuz gün boyu yedikleri yeterliyse gece beslemenize zaten gerek yok. Benim oğlum 8 aylıktan beri gece beslenmedi kendi bıraktı.
Dyg_snsl @Winnithepooh hayır emmiyor doğduğundan beri emmedi mamayı da bi anda kesince üzüldüm geçer aç kalıyor
Winnithepooh Dyg_snsl ediyorsa ek gıdaya ile mama ya gerek yok diyecektimde ondan sordum ama sonucta yemeklrdw porsiyonlari büyüttünüz artık mama azar azar azaltıp kesin derim bence
ZeynepinAnnesiiiii 2cocuk_1anne_ benim bebegimde sadece mama ile besleniyo dogdugundan beri mecburiyetten artik bizi cok zorlamaya basladi norml yiyecekde cok seviyor. Norml sutu nasil veriyorsunuz ne sıklıkla acaba