Kızım 58 günlük bugün bir çok mama denedik ama içine herhangi bir ilave kullanmadan ama hepsi kbız ve gaz yaptı evolvia bebelac gold hipp organic gibi..
doktorumuz sonra aptamil comformili önerdi içine de relactaz adında damla verdi ilk zamanlr iyi geldi gibiydi günde bir defa da olsa kaka yapıyordu yeşil renkte . Fakat besleme düzeni değişmemesine rağmen kilo alımı düştü doktorumzda mama cc sini arttırdı bu seferde kusmalar başladı iki gündür . Bende mamayı değiştirmek istiyorum belki relactaz damla ile başka mama daha iyi gelecek … önerisi olan varmı bugün doktora gideceğiz ama öneri almak istyorum annelerden ….