Oğlum 12 günlük sezeryanla doğum yaptım. İlk başlarda sütüm azdı ama şimdi iyi. Bebeğim önceden emer uyurdu son bir iki gündür yarım saat bir saat emiyor uyuyor ama 5 dk sonra uyanıp tekrar emmek istiyor. Gece de gündüz de böyle. Artık emzirmekten o kadar yoruldum ve o kadar üzülüyorum ki. Sütüm mü yetmiyor göğsümde mi uyumak istiyor anlayamadım. Tecrübeli anneler fikirlerinizi alabilir miyim?