Merhaba biraz önce hastanedeydim pcr testi verdim sanırım covid oldum kızım daha 3 aylık biraz sağlıkla uykuya alakalı sorunları vardı son 1 , 1,5 aydır hastanelerdeyim en büyük korkumdu sonunda başıma geldi hamileliğim ilk haftalarında olduğumda çok kötü geçirmiştim yine öyle olmasından korkuyorum geçirip sorun yaşamayan varsa özellikle yazarsa çok sevinirim motive olmaya ihtiyacım var🙏🏼