PelinByrktr Firstbabe cips, kola, paketli gıdalar, soslu mısırlar, jelibon VS tüketmiyorum. Her sabah yumurta, yeşillik, kuruyemiş tüketiyorum. Et tüketmeye özen gösteriyorum genel olarak dikkat ediyorum ama Nutella’dan vazgeçemedim 😅
EmineB10 Firstbabe ben değiştirmedim zaten normalde de asitli içecek içmem paketli gıda tüketmem. Genelde ev yemekleri yeriz dışarıda yiyorsak da yine ev yemekleri tercih ederiz Fastfooot çok nadir yerim. Aynen öyle devam ettim
Kvsrrr Firstbabe herşey yiyorum ıvır zıvır da dahil sadece asitli ürünler tüketmiyorum keşke cips, çikolata felan da yemesem ama yiyorum
Firstbabe Kvsrrr benim bebeğim daha 1 bucuk aylik ne yapacağım şaşırdım çok sancı çekiyor. Bende stresten uyuz olmuşum yani o kadar zor bir süreçten geçiyoruz ki bazen aç kalmak istiyorum
1kiz1oglan- Firstbabe Gaz yapan yiyeceklerden uzak dur canm karnına ve sırtına masaj yap ayağını sıcak tut
Kvsrrr Firstbabe şunlara dikkat ediyorum gün için de gaz için ayaklarım hep sıcak üşütmüyorum, rezene çayı aktardan, kimyon çayı aktardan, humana kimyonlu rezene çayı hepsini sırayla içiyorum ( bazen bende gaz olduğunu hissettiğim zaman çoğaltıyorum )ve yemeklerie de mutlaka kimyon atıyorum diğer türlü yemem aynı asitli içmiyorum
1kiz1oglan- Bende aynı şekilde asitli içecekleri az tuketiyorum bide gaz yapan yiyeceklerden sınırlı yiyorum o kadar , onun dışında aynı 😀
Umay_ Firstbabe ben sadece abur cubur çikolata falan onları sınırladim. Onun dışında zaten sağlıklı beslendiğim için sorun yaşamadım ,😊
Yarim_Kilo_Kiyma Firstbabe Evet 👋👋 Normalde çok dikkat ediyorum beslenmeme, emzirme döneminde olunca daha bir dikkat ettim. Çok şükür faydasınıda gördüm
Moonlightttt Firstbabe bir demlik çay içerdim, günde 2 bardak açık çaya döndüm. Bebeğimin ishal gaz pişik problemi vardi bu ihtimallerde olan yiyecekleri yemedim .simdi 5ayligiz pişik yapma ihtimali olan şeyleri biraz tüketiyorum.ishal yapıcı olan liflileri tuketmiyorm. Kimyon ağzıma surmezdim kimyonla aşk yaşıyoruz 😂 ama çok az cips yedim birkaç kez arkasına kimyon çayı ile.
Moonlightttt Firstbabe Annelere benden de bir soru: benim bebeğim Zaten uyumuyor sabaha kadar 12 13 kez kalkıp emiyor.cayi önce gaz için icmiyordum ama gaz azaldı, uyumaz değil mi kafeinden iyice🤭😂5aylik
Duyulurum Moonlightttt ne kadar çay içtiniz ki? Aşırı koyu muydu? Bir demlik miydi? Öyle değilse hiçbir şey olmaz :)