Günaydın. Oğlum sadece mamayla besleniyor. Akşam 20.30daki mamasyla gece uykusuna geçiyor. Kilosu iyi olduğu için uyandirmıyorum o ne zaman uyanirsa o zaman mama veriyorum .fakat o uyanmıyor.yani söyle diyeyim gece 3 -3 buçuk gibi kıvranmaya başlıyor ama gözler kapalı. Bir kaç saniye kıvranıyor sonra uyumaya devam .gaz değil açlıktan büyük ihtimalle . Ben de öyle olunca uyandırıp mamasını veriyorum. Doğru mu yapıyorum acaba kaliteli uyku olmuyor zaten sürekli kivrandigi için. Sizler böyle bir şey yaşadınız mı açlıktan mı kıvranıyor bebeğim