Ogullarinaasikanne Mutsuzson bana hastaneden vermislerdi birde tam mevsimi ayva cekirdeklerini sicak suda dinlendirin jöle kivamina gelince sürün oda cok etkili
Ogullarinaasikanne Mutsuzson canim saat bilemiyorum ama kivamindan anlayacaksiniz zaten kremsi jole gibi olunca yeterlidir
Toprak_2019 Mutsuzson bepanthol krem birebir iki sürmede tamamen iyi ediyo canım benim oğlum çok ısırıp yara ediyodu kanıyodu ben o kremi kullanmaya başladım hemen fayda ediyo
Toprak_2019 Mutsuzson bepanthen plus canım çok çok iyi geliyo inan bende çok çekiyorum oğlum yara yapiyodu resmen çiçek aciyodu uçları o kremi birebir
Gnsglr Mutsuzson gümus kapak gibi ama daha büyük sütlerin o kapağın içine akiyor ve gosuslerin nemli kalıyor düzeliyor canım ben çok faydasını gördüm şimdi kim bu durumdan muzdarip olsa öneririm çünkü ben artık emzirirken ayaklarımi yere vuruyordum canımın açısına kabuk baglamisti kanamislardi benim tek iyi gelen o oldu gümüş kapak zeytin yağı göğüs ucu kremleri hiç biri ise yaramadı
Miniksutanesi Bende yeni doğum yaptım göğüs uçlarım yara oldu gümüş kapak kullanıyordum, lansinoh sürdüm geçmedi makineyle sağım yapıyordum kanlar fışkırıyordu sonra Garmastan kullandım 3-4 güne geçti
ozsez85 Mutsuzson gümüş kapak, tahin yağı, kakao yağı, Hindistan cevizi yagı, zeytinyağ. Ben de diğer pomadlar ya da lansinoh hiç işe yaramadı ama en en en etkilisi gümüş kapak oldu, yara oluşsa bile hemen geçirdi.
Aysecan-987 Mutsuzson benim de yara olmadı olur gibi oldu havalandırmak çok işe yaradı bende de. Emzirdikten sonra tam kuruyana kadar kapatmadım. İyice kurudu. Daha sonra da bildiğiniz çay bardağına çay koyarken kullandığımız suzgcelerin sapını kırıp meme ucuna koydum ki atlete sutyene degip tahriş olmasın. Böyle yaptım ve hiç yara olmadı. Eşim de eczaneden normal Bi krem almıştı öyle bilindik bir pahali marka değildi. Onu da sürdüm öyle kabuktur kanamadir hic olmadı.
elifyrr Zumra98 alabilirsin ama sıkıntılı bi krem emzirmeden önce mutlaka iyice yıka atlama bu konuyu
Sevdalinkaa Ayva çekirdeği ile yaptığım jel ve göğüs kalkanı bende çok işe yaradı. Hala daha kullanıyorum. Kuru kaldikca çatlama oluyor göğüs ucunda
Glchn_shngl Mutsuzson eğer sütün geliyorsa biberon verme sakın canım meme reddi yapıyor en kötü sağ kaşıkla ver
Tdof26 Mutsuzson benimde şuan yara ve geçiremedim gümüş kapak kullanıyorum tek faydası nemli kalıp kurumaması kuruyunca her emdiğinde daha fazla acıyor çünkü