Birpasaannesi23
merhaba 🌿
yalnizca anne sutu ile beslenen bebeklerde 10 gune kadar kaka yapmama durumuna kabız bile denmiyor ve gozlemimiz aksine, aslinda bu durum onlari rahatsiz da etmiyorm eger yaptiklarinda kati yapmiyorlarsa kabiz degiller veya rahatsiz olmuyorlar. muhtemelen gözlemlediğiniz rahatsizlik aslinda gaz sancisi.
anne sutunun iceriginde cogunlugu su olusturdugundan ve yagli kismini vücudu sindirip kullandigindan kaka olmalik pek birsey kalmiyor geriye ve kaka sıklığı düşüyor.
kizim da o kadsr az yapiyordu ki 10 gun olup olmadigini takip edebilmek icin her kaka yaptiginda takvime isaret koyuyorduk.
korkmayin. doktorunuza da sordugunuzda ayni seyleri duyacaksinizdir 🥰🌿