Sevdanut Kızlar oğlum gece 3 4 e kadar uyumuyor . 3,5saat ara ile kalkıyor.Sabahları emmek için uyanıp tekrar uyuyor öğleye kadar.Öğle uyuyor 2 3saat sonra gece ye kadar uyku yok böyle olan var mı bu durum geçecek mi 🤔
Makbuss Sevdanut gecicek cnm az biraz sabret benim kizimda öyleydi asada koltukta yatıyordum yatmak denirse onada iki veya 3 saat ama 3 aydan sonra iyice düzeliyor Allah yardım etsin size
Kuzeyalaz33 Sevdanut benimde oyleydi goz doktorundan cikamadim artik hep doktordaydim hoc uyuyamiyordum.geciyor gunduz uyumaya baaliyor duzene giriyor yavas yavas.biraz daga sabredin
Mom06 Sevdanut bebekten bebeğe değişir canım bu insallah düzelir ablamın bebeği 1 yasında hala geve saatte 1 kalktığı oluyo gece
Sevdanut Uyku rutini hala oluşturamadım siz nasıl bu süreci atlattınız . Benim yapabileceğim bi tavsiyeniz var mı . 6dan sonra uyutmamaya çalışıyorum. Ama daha çok küçük göğsümde emerken uyukluyor .kıyamıyorum .