Bize de doktorumuz hamazinc, akşamları da travazol vermişti. Hamazinc tek başına geçirince travazol kullanmadım. Kaka sonrası yıkama yapın mutlaka. Temizleme pamuğu veya ıslak mendil asla temizlemiyor. Zaten sizin saydığınız kremler önleyici kremler. Genellikle tedavi edici etkisi olmuyor. Zeytin yağı,kantaron yağı gibi yağlar ben denediğimde daha çok pişirdi popoyu. Bunları içeren doğal kremler denenebilir belki. Ama her bebek farklıdır unutmamak lazım. *pudralar solunum yoluna kaçar bunu da belirtmek isterim.