Yakın zamanda yakalanandık biz de. 2 gğn kadar ateşi oldu kızımın doktorla devamlı irtibat halindeydim. Yememe problemi de oldu maalesef. 2 gün sonrasında çok şğkğr yavaş yavaş normale döndü. Benim de birkaç gün ateşim oldu. Parol ile idare ettim. Nefes alış verişini kontrol edin, ateşini. En önemlisi talipli r doktoru varsa haber verin hemen.