Berensln 40 çıkana kadar geceleri 2 3 saat arayla emzirirdim sonra bıraktım kendi aciktikca kalkıyor şuan 3 ay 24 günlük deliksiz uyur 6 saat daha bıraksam uyurda babası işe giderken uyandırmadan emziriyorum benim için de çok iyi oluyor gündüz uykumuz çok yok şükür gece iyi uyuyor bebelerin uykularını çok bolmeyin ☺️