Artık çıldırmak üzereyim kızlar 1 ayı geçkindir böyle uykusuz kahroluyoruz sadece yemek yemekle büyümüyor ki uyku da çok önemli bebeklerin büyümesi için herneyse . Üst katta insan olmayan mahlukatlar yaşıyor bir gün çocuğum seslerinden ağlayarak uyandı ve asla uyumuyor geceleri buma bağlamıyorum ama nedeni nedir doktora gitti kulakta sıkıntı yok beyinde yok diş belirtimiz bile yok hiç çıkmadı daha . Bugün 11 gibi uyandık malum sabah 9 da yatıyoruz 11 gibi uyandık 3 gibi uyuttum 5 de geri kalktı ve gece 2 de zorla uyuttum şuan saat sabahın 5 i neden her gece her gece zorla uyuttugum ve uykusuz olduğu halde 5 gibi kalkıyor 9 gibi uyuyor neden bunun için ne yapmam lazım allah aşkına yardim istiyorum artık delirmek üzereyim