Bebeğim 3 buçuk aylık son 1 haftadır gece 4 buçuk gibi başlıyor uyurken inliyor ve mızırdanıyor kasıyor kendini azıcık emziririyorum sakinleşir uykuya dönüyor bazen gaz yapıyor ama çoğunlukla masaj ve emzirmeden hemen sonra uyuyor 1 saat sonra yine mızırdama ve yine aynı süreç sabaha kadar devam ediyor sizce 4. Ay atağı mı? Gün içinde kucaktan inmek istemiyor keyfi yerinde çok şükür ama gece böyle oluyor. Bu şekilde sorun yaşayan var mı?